Monday, May 07, 2007

"WE SEE WHAT MOST DON'T"


Note: Click image to enlarge.

Came across one Salvation Army ‘Invisible’ poster campaign ad in one of the magazines while waiting in ER lounge. The poster really stirs up my compassion, and reminds me that how little I pay attention to the needy. When got home, little googling found out another 2 posters. Also found the ‘Invisible’ TV ads in YouTube here.
马太福音 25:35-40
因为我饿了、你们给我吃.渴了、你们给我喝.我作客旅、你们留我住.我赤身露体、你们给我穿.我病了、你们看顾我.我在监里、你们来看我.... 主阿、我们甚么时候见你饿了给你吃、渴了给你喝.甚么时候见你作客旅留你住、或是赤身露体给你穿.又甚么时候见你病了、或是在监里、来看你呢. ... 我实在告诉你们、这些事你们既作在我这弟兄中一个最小的身上、就是作在我身上了.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails