Thursday, January 11, 2007

He is beautiful, isn't he?



He is beautiful, isn't he? We are so thankful that he is a healthy baby. This ultrasound photo was taken at his 19th week. It was Oct 30, 2006 when the ultrasound technician declared that he is not a shy boy. (He kept his legs wide open so that the technician can find out his gender). It was a very emotional day to us, very memorable day in the years to come.
诗篇139篇
我若展开清晨的翅膀、飞到海极居住.就是在那里、你的手必引导我.你的右手、也必扶持我。...我的肺腑是你所造的.我在母腹中、你已覆庇我。我要称谢你、因我受造奇妙可畏.你的作为奇妙.这是我心深知道的。...我未成形的体质、你的眼早已看见了.你所定的日子、我尚未度一日、你都写在你的册上了。神阿、你的意念向我何等宝贵.其数何等众多。

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails